Strona główna »  Wszystkie publikacje » Nasza redakcja »                                            Wiodący, niezależny portal motoryzacyjny w Polsce. Stworzeni z pasji do motoryzacji.

marginesmarginesmarginesmargines

Strona główna              Forum dyskusja      Porady motoryzacyjne      Premiery rynkowe       Auto motoryzacja   Części do Cadillaca » Mercedes » Audi » Skoda » VW »

O tym musisz wiedzieć: Damian Łaskowski [Dzisiaj] Znamy pierwsze fakty na temat debiut marki Genesis na Starym Kontynencie. Bez większej rewelacji »

Śledź nasze publikacje

sidebar

Dołącz do nas na Facebooku:


Powinieneś przeczytać też

sidebar

Taxi bagażowe. Na pewno wiesz już, jak działa i ile za nie zapłacisz? »

Ubezpieczenia OC. Sprawdź, czy na pewno wiesz o nich wszystko »

Mechanika auta zimą. Upewnij się, że wiesz, w jaki sposób przygotować samochód przed mrozem »

Garaże blaszane nie muszą być drogie. Naprawdę »

Sprawdź również

sidebar

Audi R8




Tak wygląd Audi R8 V10 Plus. Zaskoczeni? My tak

Damian ŁaskowskiOPUBLIKOWAŁ AUTOR:

DAMIAN ŁASKOWSKI www.moje-volvo.pl http://podlaskiblogrolniczy.pl
Dodane: 1 dzień temu | kategoria: Debiuty i porady motoryzacyjne : Aktywność: 2 komentarze

sidebar

Audi R8 V10

Fotografia: materiały prasowe producenta

Audi zdecydowało się na wprowadzenie do sprzedaży limitowanej wersji modelu R8 o nazwie R8 Coupe V10 Plus. Auto czerpie z silnika o pojemności 5.2 l, dzięki któremu rozpędzenie tego coupe do prędkości 100 km/h zajmuje raptem 3.2 sekundy. Imponujące, prawda?

Doskonałe osiągi Audi R8 Coupe V10 Plus

Tak, jak już wcześniej wspomnieliśmy - Audi R8 Coupe V10 Plus bazuje na mocnej jednostce napędowej o pojemności 5.2 l. Pod pedałem gazu do dyspozycji kierowcy jest bagatela 610 KM i prędkość maksymalna na poziomie 330 km/h - ograniczona elektronicznie.

Co ciekawe, Audi A8 Coupe V10 Plus będzie dostępne zaledwie w 24 egzemplarzach. W porównaniu do wersji konwencjonalnej, auto dysponuje innym spojlerem na tylnej klapie, zmodyfikowanymi zderzakami, dyfuzorem, a także zmodernizowanymi lusterkami bocznymi oraz kilkoma innymi detalami. Na wyposażeniu także duże, 20-calowe felgi z lekkich stopów, a także unikatowe wersje kolorystyczne - w tym m.in. nowa, perłowa biel i czerwień.

margines

Przeczytaj również: Wiesz, ile zapłacisz za wynajem samochodu? Tyle kosztuje pomoc drogowa w Polsce

margines

Materiał skomentowany przez użytkowników serwisu [1użytkownik]

sidebar

Gravatar logoWygląda zacnie - trzeba przyznać, chociaż ja muszę się wam przyznać, że jakoś szczególnie nie gustuję w tego typu autach. Szczególnie, że w osiągach są tylko zaledwie trochę lepsze od segmentu średniego wyższego - mówię tutaj m.in. o takich konstrukcjach jak Audi S6 albo BMW M5 itd. A nie da się ukryć, że BMW 5 jest znacznie bardziej komfortowe na co dzień i użyteczne. Może i R8 rzuca się w oczy, ale dla mnie to totalna abstrakcja - mało to wygodne, niskie itd. Do miasta się nie nadaje - szczególnie na polskie drogi.

Zapoznaj się także z innymi publikacjami

sidebar

Włosi zaskoczyli premierą nowego, sportowego sportwagona. Dziś znamy już szczegóły

Alfa Rome Giulia

Za premierową Giulię przyjdzie zapłacić przynajmniej sto czterdzieści tysięcy złotych, ale wszystko wskazuje, że tym modelem Alfa Romeo podbije rynek nie tylko w Europie. Przeczytaj najnowszy raport specjalny redakcji.

przeczytaj

 

Moto Trasy

Wszelkie prawa autorskie zastrzeżone © portal motoryzacyjny Moto Trasy

Redakcja » Mapa serwisu »